Особливості експлуатації автомобіля в спеку. Літня спека не дружить з двигуном! Коли двигун перевищує свої оптимальні температури (температура охолоджуючої рідини може досягати навіть 100-130 ° С), він починає становити небезпеку. Звідки ми дізнаємося і що будемо робити, коли у нас «закипає» двигун?
У кожній машині є індикатор температури на приладовій панелі. У нових моделях це червоний значок або діод, в більш старому – індикатор, індикатор якого йде в червоне поле в момент перевищення приблизно 90°C (наближається до критичних значень для двигуна). Це – достатня причина, щоб негайно зупинити транспортний засіб і вимкнути двигун.
Як боротися з перегрітим двигуном
Спочатку зупиніться в безпечному місці і вимкніть двигун. Увімкніть максимальний потік повітря, який допоможе двигуну охолонути. Вийдіть з машини і обережно (остерігайтеся гарячої пари!) Підійміть капот, щоб прискорити охолодження двигуна. Перш ніж робити які-небудь подальші дії, почекайте, поки двигун не охолоне!
Причин перегріву двигуна може бути кілька: витік холодоагенту, відмова вентилятора або термостата. Навіть якщо ви можете діагностувати поломку, найкраще звернутися за допомогою! Якщо ви не можете зробити це, виконайте наступні дії:
- Перевірте рівень холодоагенту
- Додайте охолоджуючу рідину або, можливо, чисту теплу воду.
- Увімкніть двигун і спостерігайте за індикаторами, індикаторами швидкості і температури. Якщо наконечник піднімається, є ймовірність, що машина буде рухатися, якщо покажчик вказує на нуль або нижче, ймовірно, система заражена.
- Перевірте рідину на наявність витоку. Після включення двигуна рівень рідини може впасти, необхідно перевірити на витоку рідини з-під автомобіля. Якщо витоку немає, а рівень рідини не падає швидко, ви можете звернутися в найближчий сервісний центр. Якщо є витік, ви повинні звернутися за допомогою на дорозі, яка доставить автомобіль на сервіс.
ПАМ’ЯТАЙТЕ : не варто недооцінювати перегрів двигуна! Коли індикатор зашкалює, що не продовжуйте рух, ви можете непоправно зруйнувати двигун і піддати себе небезпеці!
Розрядка акумулятора в жарку погоду
Акумулятор також можна розряджатися влітку! За словами виробників, оптимальна температура акумулятора, становить 20 ° С. Кожне підвищення температури ще на 10 ° С пов’язано з дворазовим прискоренням саморозряда! Тому в жарку погоду, коли температура часто перевищує 30 ° С, батарея розряджається набагато швидше. Електроліти випаровуються, і, отже, концентрація їдких речовин збільшується, а батареї розкладаються.
Як уберегти акумулятор від передчасного разряжания?
Є як мінімум два простих способи продовжити термін служби батареї:
- Перевірка напруги батареї кожні 2-3 дні дозволить завчасно визначити можливий, майбутній розряд батареї;
- Перевірка струму витоку в автомобілі, проста процедура, яку можна виконати в будь-якому сервісі, дозволить усунути будь-які «відхилення від норми» перед виходом у відпустку.
- Витяг акумулятора з автомобіля під час відпустки і зберігання його в більш сприятливих умовах. Перед повторної складанням перевірте напругу і при необхідності зарядити його.
Особливості експлуатації автомобіля в спеку: як захистити шини в жарку погоду
У спекотні дні температура асфальту досягає близько 60 градусів, що робить асфальт м’яким. Точно так же гума для шин: пом’якшується, легше деформується і, отже, стирається швидше. М’який асфальт і шини збільшують гальмівний шлях, тому майте на увазі, що такі погодні умови не є ні сприятливими, ні безпечними!
Як бути?
- Перевіряйте малюнок протектора частіше!
- Контролюйте тиск в шинах – дотримуйтесь інструкцій виробника для різних моделей автомобілів, ці значення можуть відрізнятися. Занадто низький тиск викликає нерівномірну роботу шин, що призводить до швидшого зносу і набагато більш швидкому нагріванню.
- Пам’ятайте також про турботу про стан запасного колеса, воно може стати в нагоді під час вашої відпустки!
- Звичайно, пам’ятайте, що зимові шини служать тільки для їзди при температурі нижче 7 ° С
Якщо Вам набрид автомобіль і Ви хочете його швидко продати – зверніться до нас в терміновий автовикуп .
[ratings]