Чим відрізняються автомобілі FWD, RWD і AWD?

Чим відрізняються автомобілі FWD RWD AWD? Багато водіїв мають свої власні вподобання і шукають автомобіль, який найкращим чином відповідає їх стилю водіння і потребам. Однак є багато водіїв, які не знають про принципові відмінності, переваги, а також недоліки кожного з них.

Система трансмісії автомобіля має одну з трьох конфігурацій:

  • передній
  • задній
  • повний привід

Використовуючи популярні англійські поєднання клавіш, вони відповідно:

  • FWD (передній привід)
  • RWD (задній привід)
  • AWD (повний привід) або 4WD (повний привід)

Кожне рішення має свої переваги і недоліки, але яке з них краще?

Тут ви дізнаєтеся, що відрізняє ці зміни друг від друга і в яких ситуаціях можна опинитися краще за інших. Коротше кажучи, провідні колеса – це ті, які фактично передають потужність від двигуна до землі, приводячи машину в рух. Коли мова йде про двоколісних приводах, вибір звужується до «штовхання» або «витягування» автомобіля. У цьому основна відмінність між переднім приводом і заднім приводом.

Повний привід – тягнути або штовхати?

RWD – задній привід. Автомобілі з таким приводом довгий час були найбільш поширені. Це найпростіший у виробництві тип приводу. При такому розташуванні двигун досягає потужності, яка потім подається на задні колеса за допомогою приводного вала, який з’єднує дві області. Вал трансмісії передається під кутом 90 градусів до задніх коліс, а також вимагає використання диференціала, який видно як велика частина в центрі задньої осі автомобіля. Передні колеса використовуються тільки для рульового управління. Це ефективно розділяє роботу між двома парами коліс. Майже всі вантажні автомобілі мають задній привід, і нормальний вигляд для них – центральний приводний вал на задній осі.

Переваги і недоліки системи RWD

Вони мають приводний вал, диференціал, встановлений на осі, і багаторівневу систему підвіски, яка часто комбінується. Вони також втрачають підвищену ймовірність прослизання і втрати контролю над задньою частиною автомобіля в разі сильніших автомобілів. З іншого боку, вони здаються краще при гальмуванні, тому що розподіл ваги здійснюється більш збалансовано. Гоночні автомобілі зазвичай оснащені заднім приводом, і їх маса в 65% спирається на задню вісь, щоб запобігти проблемам зі зчепленням.

До деякого часу, будучи стандартною конфігурацією для всіх автомобілів, задній привід залишався стандартом для високопродуктивних автомобілів.

Автомобілі з заднім приводом мають репутацію проблематичних для водіння, особливо в більш складних умовах.

Рух по мокрій поверхні може бути ускладнено. Покриті льодом дороги або засніжені дороги можуть означати неконтрольоване прослизання. Коли газ раптово задихнеться – пам’ятайте, що автомобілі із заднім приводом зазвичай мають двигуни більшого розміру, а також є найсильнішими моделями в лінійці виробника.

Протидія прослизанню

Багато виробників намагаються протидіяти явищу прослизання при прискоренні. Для цього вони додають в свої моделі самоблокуючі  диференціали задньої осі. Стандартна (відкрита) диференціальна передача адаптує крутний момент до колеса з меншим опором. Хоча це дуже гарне рішення для тихої їзди, в разі динамічних маневрів або складних поверхонь, цього може бути недостатньо для підтримки контролю над транспортним засобом.

Однак, якщо одне з коліс провідної осі втрачає зчеплення, останнє не може керувати автомобілем, оскільки двигун не створює для нього більший крутний момент. Саме блокує роботу класичної диференціальної системи, допомагає передавати крутний момент на інше колесо. Це особливо важливо в потужних автомобілях із заднім приводом. В результаті, завдяки диференціалу з обмеженим прослизанням надлишкова обертальність на поворотах знижується, а запуск на слизькій поверхні легше.

Антипробуксовочна система

Антипробуксовочна система – наприклад, система BMW ASC – зазвичай являє собою систему з програмним управлінням. Ця система розпізнає, коли колесо втрачає зчеплення з поверхнею дороги. Потім автоматично обмежує потужність, що подається на нього, щоб допомогти відновити тягу. Система контролю тяги також має можливість швидко розпізнавати втрату тяги при поворотах. Тим самим захищаючи автомобіль від ризику втрати зчеплення з дорогою. Також зменшуючи ризик ковзання, одночасно збільшуючи швидкість в поворотах.

Ми коротко розглянули чим відрізняються автомобілі FWD RWD AWD. Пропонуємо переглянути відео на тему:

[ratings]

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

  1. Статьи
  2. Чим відрізняються автомобілі FWD, RWD і AWD?
Call Now ButtonЗателефонувати зараз