Їзда в зимовий період з автоматичною коробкою

Їзда в зимовий період з автоматичною коробкою. Перед тим, як давати поради про те, як же їздити взимку на автомобілі з коробкою-автомат, зупинимося на одному важливому аспекті. У вас під руками завжди повинен бути записаний телефон евакуатора, і це стосується будь-якої машини. Якщо ви не подбаєте про особисту безпеку, про вас ніхто не потурбується. Машину з автоматичною коробкою зазвичай купують для того, щоб простіше було керувати авто. Руки завжди на кермі і не роблять зайвих рухів. Взимку зазвичай дороги в снігу і слизькі. Щоб їздити без проблем по таких дорогах і не потрапити в аварію, виробники машин радять їздити на спеціальних режимах коробки.

Режими коробки-автомат

Є такі написи, як «Р – стоянка», «R – задня передача», «D – рух» і «N – нейтралка». Але в деяких машинах є спеціальні режими, в яких мало хто розбирається. Друга передача зазвичай використовується при їзді по довгих підйомах або при необхідності гальмування під час спусків. Ще цей режим можна застосовувати в ожеледь для того, щоб обертання коліс обмежувалися в швидкості. L-знижена передача використовується при підйомі по дуже крутій горі або коли необхідно трохи зменшити швидкість при спуску з горбистої дороги. У положенні 2 і L можна їхати зі швидкістю 30-40 кілометрів на годину, але швидше не бажано. Якщо збільшити швидкість, можна просто зламати коробку передач. У більш крутих машинах є ще й інші спецрежими. Наприклад, режим S-спорт. Правда при виборі цієї функції йде більше палива. При спортивному режимі автомобіль розвиває швидкість набагато швидше. При Е-екологічному режимі, автомобіль дуже неспішно розганяється і при цьому «їсть» менше палива.

Секрети ранкового автостарту

Між машинами з автоматом і автомобілями зі звичайною коробкою відмінностей при старті немає, але є невеликі нюанси, які бажано знати.

1. Ранковий пуск. Потрібно повернути ключ в положення «старт» і зафіксувати його на 1-5 секунд. Якщо тримати довше може згоріти стартер. А якщо раптом мотор не захоче заводитися або почне глухнути, потрібно потримати ще 30 секунд і знову спробувати запустити. Якщо двигун завівся, йому потрібно дати прогрітися хоча б секунд тридцять, щоб масло нагрілося, і датчик температури зрушився з місця.

2. Початок руху. Починати їхати потрібно повільно, особливо протягом перших 1,5 кілометрів. Хвилин через 10 можна збільшити швидкість.

3. Нічна стоянка. Зазвичай так буває, що за ніч на морозі у машини замерзає гальмо стоянки, і автомобіль не може зрушити з місця. У цей момент водієві просто не позаздриш. Навіть якщо додати газу, то колодки, які примерзли до дисків, можуть їх викривити. У такій ситуації потрібно діяти наступним чином. Необхідно затиснута ногою гальмо, переключити в режим N, поставити машину на ручне гальмо, відпустити гальмо, і після повної зупинки перевезти ручки коробки в положення Р.

4. Їзда на спуску і підйомі. Рушити по рівній дорозі дуже легко. А ось якщо треба рушити з місця на підйомі, потрібно натиснути на гальмо, а ручку поставити в положення D і повільно натиснути на педаль газу. При спуску з гори не можна їхати на гальмах. Це може нагрітись сильно мотор. Бажано включити знижену передачу і спускатися з гори. На механіці, навпаки, краще спускатися на передачу.

При управлінні автоматичним режимом, водій повинен знати кілька табу. Якщо у вас натиснута педаль газу не можна ставити ручку коробки в положення P або N. Слід пам’ятати, що на будь-якій машині з будь-якою коробкою передач в зимовий період потрібно бути гранично обережним і уважним. І ще одна порада – завжди тримайте дистанцію, і тоді у вас все буде добре.

Якщо Ви потрапили в ДТП і хочете швидко продати автомобіль – звертайтеся до нас! Дорого викуповуємо автомобілі всіх марок в будь-якому стані.

[ratings]

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

  1. Статьи
  2. Їзда в зимовий період з автоматичною коробкою
Call Now ButtonЗателефонувати зараз