Хитрощі бувалих водіїв: від систем підігріву сидінь до визначення реального пробігу авто

Хитрости бывалых водителейСистеми підігріву крісел

В силу жорсткої конкуренції, споживчих переваг виробники намагаються оснащувати свої автомобілі системами, що забезпечують високий рівень комфорту салону. До таких можна віднести систему підігріву крісел. Мабуть, не варто пояснювати, чому ця опція користується популярністю серед українських автолюбителів.

Про раціональності придбання транспортного засобу з підігріваються сидіннями говорять останні зими з їх аномальними мінусовими температурами.

Асортимент наявних у продажу розглянутих систем досить широкий. Однак кожен власників авто може знайти оптимальний варіант комплектації.

Завдяки будь-якої сучасної системи температура сидінь досягає комфортного для людини рівня всього за дві-три хвилини.

Чоловікам на замітку: як низька, так і висока температура шкодить чоловічому здоров’ю. Звідси випливає наступний висновок – не можна даремно ганяти систему підігріву.

Стратегія вибору системи підігріву

Автомобільні крісла можна оснастити або вбудованою системою, або системою, виконаної у вигляді накидки. У першому випадку монтаж раціональніше довірити фахівцеві СТО. Вбудовані системи хороші тим, що їх не видно. Та й служать вони досить довго. Що стосується систем-накидок, з будь-якої з них зможе впоратися кожен водій. Унаслідок видимості такі системи обігріву в тій чи іншій мірі змінюють інтер’єр машини.

Кілька слів про монтаж системи-накидки. По-перше, для її роботи потрібно бортова електромережу. Крім цього, не обійтися без спеціальних роз’ємів. Новачкам буде правильніше обзавестися системою, яка підключається до прикурювача.

Однак, бувалі водії радять зробити ставку на систему з стрічковим нагрівальним елементом. Вона характеризується високим рівнем безпеки, тривалим терміном служби. Це найнадійніша система. Водіям, для яких на першому місці стоїть економія коштів, можна звернути увагу на систему з дротовим нагрівальним елементом.

Полірування фар в гаражі

Полірування фар в гаражіОдна з причин тьмяного світла головний світлотехніки – помутніння, подряпини пластикових фар. Таку проблему можна виключити шляхом заміни оптики або як мінімум – стекол фар. Це вихід для новачків. Досвідчені водії реанімують фари своїми руками. Як це робиться, ви дізнаєтеся нижче.

Для реалізації задумки доведеться запастися наждачним папером, зернистість якої коливається в межах 800-2000. Як правило, такого помічника досить. У найважчих випадках зернистість починається від 600. Не обійтися також без спеціальної поліролі (можна придбати в магазині автозапчастин), ганчірок, мікрофібри. Розумним рішенням стане покупка захисної поліролі.

Рада новачкам: через велику ймовірність пошкодження фар, скористайтеся шкіркою з зернистістю 1500.

Приступаємо до роботи! По-перше, миються фари, а також визначається масштаб подряпин. Виявлені подряпини шліфуються шкуркою. При відсутності останніх робота починається з полірування. У цьому випадку місця, прилеглі до оптики, захищаються малярським скотчем (можна скористатися папером). Далі поверхню фари і шкурка змочуються водою, яка буде обмивати частинки, які пошкоджують скло. Послідовність використовуваних шкурок з урахуванням їх зернистості:

  1. 800.
  2. 1000.
  3. 1500 … 2000.

Фара насухо витирається, а також полірується. На цьому етапі використовується спеціальна поліроль. Робота буде результативніше при наявності шліфувальної машинки. На завершальній стадії наноситься захисна поліроль, а також обробляється поверхню фари.

Однак, як показує практика, в силу невірного підходу до справи отримати бажаний результат не завжди вдається. Тут виручить досвід фахівця СТО.

Чистка паливного бака

Останнім часом виробники оснащують свої автомобілі високоміцними поліетиленовими паливними баками. Їм нестрашні корозійні процеси. У більш ранніх моделей баки металеві. Тому з часом вони починають іржавіти і псувати пальне. Як бути в таких ситуаціях? Знову звернемося до хитрощів бувалих водіїв.

Якщо бак не демонтовані, стратегія вирішення проблеми буде включати наступні етапи:

  1. По-перше, ослабленню зливного болта (НЕ кришки!).
  2. По-друге, слив залишків палива.
  3. Загвинчування зливного болта.
  4. Заливання 3 л чистого палива.
  5. Розгойдування машини.
  6. Злив палива.

Після 3-кратною процедури бак продувається компресором. Робота завершується закручуванням зливного болта.

Якщо в баку шумить іржа що відвалилася, його краще демонтувати і почистити ортофосфорної кислотою. Друга назва цього кошти – перетворювач іржі. Отже, приступаємо до чищення знятого бака. В даному випадку робота буде полягати в заливанні 3 л кислоти, ретельному збовтуванні бака. Засіб зливається після 30-хвилинної витримки ємності. При необхідності процедура повторюється до повного очищення стінок. Важливо бак повністю позбавити від перетворювача іржі. Досягається це за допомогою содового розчину і в кінці – чистої води. Потім бак повертається на місце після продування і просушування.

Визначення реального пробігу за непрямими ознаками

Визначення реального пробігуНерідко продавці занижують величину пробігу підтриманих автомобілів. Зрозуміло, що робиться це для отримання більшого прибутку від продажу. І переплачують в цьому випадку найчастіше недосвідчені автолюбителі.

Вирушати за вживаним авто слід з добре знайомою людиною, родичем, який знає потрібну вам модель, як то кажуть, в обличчя, розбирається у всіх її конструктивних особливостях. Але, що робити, якщо такого помічника немає? Рятувальним кругом стане знання вторинних ознак, що дозволяють визначити, скільки насправді проїхала машина.

Важливий момент: цифри, що показуються одометром, не можуть служити 100-відсотковим гарантом істинного пробігу авто. Тому-що дані цього приладу деякі умільці легко змінюють.

Не полінуйтеся оглянути мотор. Тому-що, якщо його стан залишає бажати кращого, а спідометр говорить про молодість авто, можна приступати до зниження ціни. Про стан двигуна підкаже колір його газів:

  1. Білий – результат попадання охолоджуючої рідини в камеру згоряння. Це може бути наслідком надмірного зносу прокладки, що відокремлює блок циліндрів і головку.
  2. Синій колір – це ознака сильно поношених сальників, маслоз’ємних кілець.
  3. Чорний – біда з системою, яка формує горючу суміш.

При 100-тисячний пробігу можна говорити про радіатор з пошкодженою передньою частиною, яка страждає від каменів при їзді.

Свіжі випускні колектори характерні для машин, пробіг яких не перевищує 25000 км. Сильна зміна кольору цього конструктивного елемента підкаже, що автомобіль, ймовірно, пройшов близько 50000 км.

Якщо Ви хочете терміново продати автомобіль – звертайтеся до нас! Швидко викуповуємо авто в будь-якому стані, нові , підтримані, після ДТП , нерозмитнені , на єврономерах в Києві , Київській області, а також по всій Україні.

[ratings]

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 2

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

  1. Статьи
  2. Хитрощі бувалих водіїв: від систем підігріву сидінь до визначення реального пробігу авто
Меню
Call Now ButtonПозвонить сейчас