Професійне фарбування автомобіля

Якість фарбування багато в чому залежить від характеристик фарби, а також від того, наскільки правильно була підготовлена поверхню. Якісне фарбування машини можливо тільки в умовах професійного СТО. 

На підготовчих етапах з поверхні машини майстри видаляють старе покриття та іржу. Для очищення поверхні застосовуються різні методи: механічний і хімічний.

  • Механічний – найбільш простий спосіб. Фарба видаляється спеціальними шліфувальними каменями, скребками та щітками. Одним з найефективніших механічних способів є піскоструминна чистка. Для очищення поверхні може використовуватися також паяльна лампа.
  • Хімічний – є мабуть самим ефективним. Для видалення старого покриття з комплектуючих їх занурюють в 5-10% розчин каустичної соди, попередньо прогрітій до 69-80 ° C.

Старе покриття з крил, кузова, кабіни і інших частин може віддалятися 25-30% розчином каустичної соди. Її наносять на поверхні, які потрібно очистити. Приблизно через 10 годин покриття, без будь-яких проблем відділяється від поверхні металу. При необхідності маніпуляцію проводять кілька разів. Для видалення старої фарби можуть також використовуватися спеціальні пасти. Ними обробляють забарвлену поверхню три рази. Після кожного нанесення пасту витримують на поверхні кілька годин. Паста розчиняє стару фарбу, сприяючи її легкому відділенню від поверхні металу. Паста і відокремилося покриття легко видаляється під напором води.

Фарбування металевих поверхонь авто

Перш ніж приступити до фарбування комплектуючих і вузлів автомобіля, фахівці знежирюють їх поверхню. При необхідності поверхню шпаклюють і шліфують. Потім наносять грунтовку і просушують поверхню. При вузловому ремонті транспортного засобу забарвлюють задній міст, раму, диски коліс і т.д.

Метод фарбування вузлів і комплектуючих автомобіля залежить від технічних можливостей СТО. Машини та їх деталі можуть фарбуватися як вручну, так і за допомогою спеціального обладнання. Механічний (пульверизаційному) метод фарбування полягає в використанні фарборозпилювача. У порівнянні з ручною фарбуванням, механічний метод найбільш зручний і ефективний. З нагнітача розведена фарба надходить під тиском у пістолет.

Під впливом стисненого повітря, з пістолета фарба розбризкується по поверхні. Для регулювання тиску повітря на фарбу використовується редуктор. Фахівці підтримують його в межах допустимих норм. Переміщувач бачка використовується для підтримки однорідної консистенції фарби. Пульверизатор найчастіше використовується при незначному обсязі робіт. Він укомплектований головкою, ємністю для фарби, регулювальної голкою і повітряним клапаном.

Регулювальна голка переміщається гачком. Використовуючи пульверизатор, майстри стежать за положенням головки пульверизатора. Від оброблюваної поверхні вони тримають її на відстані близько 15-20 см. Металеві елементи і вузли машин фарбуються такими фарбами: гліфталевими, нітрогліфталевими, ​​асфальтовими, олійно-асфальтовим лаком і ін.

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

  1. Статьи
  2. Професійне фарбування автомобіля
Call Now ButtonЗателефонувати зараз