Усунення несправностей системи запалювання

Устранение неисправностей системы зажиганияУсунення несправностей системи запалювання. Головним елементом системи запалювання будь-якого автомобіля є свічки. Призначення свічок полягає у виконанні своєчасного, а також ефективного підпалювання робочої суміші в циліндрі. Зрозуміло, що при несправності цих деталей запустити мотор не вдасться, і машина нікуди не поїде. Через що виходять з ладу свічки запалювання, а також як запобігти цю ситуацію?

Будь-яка свічка запалювання може вийти з ладу через:

Всі ці причини несправності можна запобігти, якщо періодично незадовго до планової поїздки виконати певний комплекс превентивних робіт.

Для початку можна оглянути свічки на предмет утворення нагару. Якщо нагар є, його потрібно спочатку розм’якшити за допомогою гасу, а потім очищається жорсткої дротяної щіткою.

Щоб уникнути пошкодження ізолятора не можна при чищенні використовувати гострі металеві предмети, напилки, наждачний папір, полум’я паяльної лампи.

Очистивши свічки від нагару, можна приступити до перевірки межелектродного зазору. Для цього знадобляться два круглих дротяних щупа, один з яких (0,8 мм) зможе вільно пройти в міжелектродному просторі не нарушенного зазору, інший (0,95 мм) – немає. Відзначимо, що використання плоских щупів не рекомендується, інакше через що виникають на поверхнях електродів нерівностей результати перевірки міжелектродного простору виявляться неточними.

Як відрегулювати міжелектродний зазор?

Щоб відрегулювати міжелектродний зазор необхідно спеціальним ключем підігнути бічний електрод. Деякі при відсутності ключа воліють його замінити плоскогубцями. Цього робити не рекомендується для уникнення пошкодження свічкового електрода. Крім того, не можна підгинати і центральний електрод, в іншому випадку свічку доведеться замінити. Взимку, щоб знизити пробивну напругу, міжелектродний зазор зменшують на 0,1 мм. Інакше, через тривале прокручування стартером двигуна при морозній температурі швидко розрядиться акумулятор. До речі, стан запальних свічок впливає не тільки на запуск двигуна, але також і на економність машини. Тому періодичний огляд цих деталей зможе запобігти безлічі додаткових витрат автомобіліста.

Що робити при несправному замку запалювання?

Найчастіше утруднений запуск двигуна виникає унаслідок несправностей в замку запалювання. Для його діагностики необхідна контрольно-переносна лампа. Один кінець дроту якої закріплюють на «масу» автомобіля, а інший – на вимикач запалювання (його клему). Після цього провертається ключ в запальною системі. Якщо лампа не загорілася або загорілася в половину розжарення, значить замок в запальною системі несправний.

Для перевірки вимикача запалювання відключається акумулятор (інакше може виникнути коротке замикання), який вилучається після зняття замкового кільця контактного пристрою. Окислюються або підгорілі контакти, що замикаються між собою клеми, оплавлений пластмасовий ротор – ось невеликий список несправностей, утворених в контактному пристрої. Результат, відмова в спрацьовуванні не розраховані на великий струм контактів вимикача.

Розрядився акумулятор

Уявімо собі таку ситуацію. При провертанні ключа в замку запальною системи автомобілісту нарешті вдалося запустити мотор. Але з’явилися інші проблеми. Повільний поворот колінчастого вала, що супроводжується тьмяним світлом кожної з ламп розжарювання, а також слабким звуком сигналу – все це вказує на разряженность акумулятора або його несправність.

Через що «йде в нуль» майже нова батарея?

Ймовірно батарея не призначена для даної моделі автомобіля. Взагалі, при великій різноманітності пропонованих сучасним авторинком акумуляторів вибрати резервне джерело електрики дуже непросто. Як же вибрати новий акумулятор?

Вітчизняні батареї маркують таким чином. Наприклад, позначення 6CT-55A показує на те, що це стартерний тип батареї (літери «СТ»), що має двухвольтовие акумуляторні елементи в кількості 6 примірників із загальним напругою 12В і місткістю 55 ампер-годин. Буква «А» вказує на новий типовий ряд акумулятора (наявність поліпропіленового корпусу). При покупці імпортної батареї автовласник повинен дізнатися найменування країни, а також фірми-виробника. Ознайомитися з розшифровкою маркувань закордонних акумуляторів.

При покупці батареї необхідно в обов’язковому порядку звернути увагу на вимірювану в ампер-годинах номінальну ємність. Цей параметр вказаний в найменуванні батареї, а також прописаний на наклейці. Зазначене в назві словосполучення «Maintenance-free» або «Wartungsfrei» вказує на знижений саморазряд виготовленого за новою технологією акумулятора. У нас такі джерела живлення є необслуговуваних або «безуходнимі». Відзначимо, що купувати потрібно батарею з допустимими для установки в машині габаритами.

Кілька рекомендацій по вибору акумуляторної батареї:

  1. Слід купувати нове джерело живлення з ємністю, що дорівнює ємності замінного джерела живлення. Адже електрообладнання в кожному типі машини не пропрацює довго при ємності батареї нижче необхідної.
  2. При покупці імпортного джерела живлення слід купувати батарею, виготовлену в країні з кліматом, аналогічним погоді в регіоні покупця. Наприклад, автомобілістам, які заселяли європейську частину континенту, цілком підійде батарея, створена в країнах Західної Європи (найкраще – в Німеччині).
  3. Якщо нова батарея залита електролітом, то необхідно в обов’язковому порядку проконтролювати її щільність. Придбаний акумулятор повинен бути в зарядженому стані з щільністю електроліту не менш 1,25 г / см3. У всіх сухозаряженной виготовлених в Європі акумуляторів якість не погіршується протягом декількох років. Наприклад, фірма «Varta» дає гарантію на свої вироби від 6 років і навіть більше.
  4. Не варто економити на покупці батареї. Адже найбільш частою причиною виникаючих з автомобілем проблем є проблеми в роботі електрообладнання (машина не може завестися). У машині повинен знаходитися надійний акумулятор.
  5. Перш ніж підключати батарею необхідно переконатися в тому, що кожен з елементів акумулятора має нормальну щільність. При щільності 1,26 г / см3 акумулятор можна підключати, інакше – дозаряда.

Рекомендації по зарядці батареї

Рекомендується проводити зарядку батареї при зарядному струмі, що дорівнює 0,1 ємності акумуляторної батареї і напрузі не вище 14,8В. Якщо при більш високій напрузі електроліт залишається з низькою щільністю, то можна спробувати продовжити зарядку зі зменшеним в 3 рази зарядним струмом. Правда при цьому час зарядки стане більше.

Існують батареї обслуговується типу, в які можна самому залити електроліт. Але його походження і якість не повинно викликати жодних підозр. Розчин електроліту повинен складатися з хімічно чистої сірчаної кислоти, розведеної в дистильованої воді і мати щільність 1,25-1,28 г / см3. Залитий неякісний, брудний електроліт з добавкою домішок швидко виведе батарею з ладу. Залитий електроліт необхідно відразу ж перевірити на щільність, величина якої, як правило, виявляється нижче необхідної. Тому потрібна дозарядка акумулятора. До речі, працюючи з сірчаною кислотою або її розчинами, автомобіліст повинен запастися содою, щоб нейтралізувати випадково пролиту кислоту. Також слід запастися чистою водою, щоб змити потрапила на шкіру кислоту. Зарядку необхідно проводити у вентильованому приміщенні, в якому немає скупчення газів,

На тривалість роботи будь-якого акумулятора впливає інтенсивність експлуатації транспортного засобу, а також справність споживає електрику обладнання.

При використанні батареї потрібно:

  • По-перше, проводити періодичну перевірку рівня електроліту. Кожну з кромок пластин повинен покривати 10 міліметровий шар електроліту. Доливати в акумулятор можна тільки дистильовану воду.
  • По-друге, необхідно проводити періодичну діагностику щільності електроліту.
  • По-третє, необхідно постійно перевіряти справність обладнання що споживає електрику.
[ratings]

Средняя оценка 4.8 / 5. Количество оценок: 6

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

  1. Статьи
  2. Усунення несправностей системи запалювання
Меню
Call Now ButtonПозвонить сейчас