За що бюджетні автомобілі не люблять і критикують найчастіше

бюджетные автомобилиЗа що бюджетні автомобілі не люблять і критикують найчастіше. За вже давно сформованою традицією, автомобілі які в народі прозвали «бюджетниками» постійно критикують. Як їх безпосередні власники, так і власники б/у преміум. Спори, що ж краще взяти за відносно невеликі гроші, близько 4 – 10 тис. доларів. старий преміум або ж новий нехай і бюджетний автомобіль, здається, не вщухають на різноманітних форумах ні на хвилину. Давайте спробуємо трохи розібратися, що ж не так з «бюджеткою» і наскільки критика на їхню адресу є обґрунтованою.

Строго кажучи, такого поняття як «бюджетний» автомобіль не існує. Ця назва міцно закріпилася в нашій країні за найдоступнішими автомобілями з сегмента В +. Одним з перших представників цього сегмента на ринку став Renault Logan. Пізніше кількість представлених моделей істотно збільшилася і з 2010 року на ринку присутні Hyundai Accent, VW Polo Sedan, KIA Rio, Nissan Almera, Peugeot 301, Skoda Rapid, Citroen C – Elysee, Ford Fiesta. Починаючи з 2016 року, великої популярності набула така модель як Lada Vesta, хоча універсал Lada Largus прекрасно продавався і раніше.

Всього лише кілька років знадобилося цим моделям. Для того, щоб практично повністю витіснити з ринку японські та європейські універсали В-класу. Причина в тому, що так звані «бюджетники» створюються за дуже популярному зараз принципом «більше автомобіля за менші гроші». За розмірами салону, багажника, а також автомобіля в цілому нинішні «бюджетні» автомобілі дуже наблизилися до гольф – класу автомобілів. Які випускалися на початку 2000 – х кінці 1990 – х років. Вони оснащуються досить потужними, для свого класу, моторами і мають великі комплектації. Так за що ж при всьому при цьому їх постійно критикують?

Причина 1. Шумно.

Загальний комфорт від водіння автомобіля. А також його сприйняття дуже сильно залежить від якості вібро і шумоізоляції. Власник, який звик за довгі роки до комфорту автомобілів середнього класу. Не кажучи вже про преміумні марки. Буде неприємно здивований практично повністю відсутньою шумоізоляції в його новому VW Polo Sedan. Навіть по відношенню до європейських автомобілів гольф класу і деяких моделей В – сегмента, новий «бюджетник» буде здаватися надзвичайно гучним. Не зовсім зрозуміло, чому в ситуації, що склалася, виробники не приділять увагу шумоізоляції і не як не намагаються її поліпшити. Адже дуже багато потенційних покупців приділяють цьому фактору підвищену увагу.

Причина 2. Недорогі оздоблювальні матеріали.

На перший погляд, все гранично просто і логічно. Купуючи дешевий автомобіль, ви автоматично погоджуєтеся на жорсткий шумний пластик. А також на недорогі матеріали, як наприклад тканину оздоблення інтер’єру. У багатьох моделях так і є. Існують, звичайно, дорожчі комплектації цих же автомобілів. З більш приємними і якісними матеріалами. Але все одно до преміальних марок їм дуже далеко. Саме це викликає величезний потік критики. Таке відчуття, ніби люди забули про корейські і японські автомобілі родом з 1990-х років, в яких застосовувалися такі самі дешеві матеріали обробки.

Причина 3. Бідні базові комплектації.

Безумовно, більш необгрунтовану і дивну претензію до «бюджетникам» придумати досить складно. Цим автомобілям за визначенням не властиво наявність великої кількості опцій в базових комплектаціях. Крім того при наявності бажання і безумовно грошей, можна отримати хоч ксенонові фари, хоч електричний підігрів керма. Про різноманітні мультимедійні системи, а також системи клімат контролю взагалі говорити не доводиться, все що завгодно за ваші гроші. Виробники «бюджетників», останнім часом, всіляко потурають і намагаються догодити вимогливому клієнтові. Тільки не забудьте що цінник «бюджетника» в максимальних комплектаціях істотно відрізняється від базової вартості. Шкода, що ніхто з виробників не пропонує поліпшену шумоізоляцію.

Що дійсно згодилося б усім базовим комплектації, так це системи ESP, але лише деякі моделі можуть їй похвалитися. У деяких власників виникає здивування, що в наш час багато базові комплектації також мають у своєму розпорядженні задніми барабанними гальмами, але з огляду на те, що і потужність двигунів більшості «бюджетників» рідко перевищує 100 л. с. це цілком виправдана економія. Подушки безпеки також є опцією. Максимум на що ви можете розраховувати без додаткової плати, це фронтальні. Бічні і віконні подушки безпеки – привілей самих топових комплектацій.

Причина 4. Млява динаміка.

Теж досить спірна причина для критики. Дійсно слабкими моторами і тому дуже посередньої динамікою, є тільки найдешевші комплектації. Все що хоч трохи вище базової комплектації вже цілком може похвалитися моторами потужністю від 100 л. с. і вище. Не варто забувати, що більшість масових моделей гольф – класу і практично весь європейський В – сегмент задовольняється моторами з ще меншою потужністю. Якщо потужності в 100 л. с. вам недостатньо, то наприклад Skoda Rapid і VW Polo Sedan оснащувалися двигунами 1.4 TSI потужність якого становить 125 л. с.

Що стосується коробок передач, то переважна більшість автомобілів пропонується з механічною коробкою, розгін до 100 км / год займає не більше 11,5 секунд. Автоматичні коробки з’являються ближче до максимальних комплектацій, в такому випадку на динаміку краще 12,5 – 14 секунд розраховувати не доводиться. Приблизно такі ж показники будуть і у випадку з гольф – класом і дуже популярними сьогодні кроссоверами, так як останні при приблизно таких же параметрах двигуна і трансмісії мають більшу масу.

Причина 5. Бюджетні автомобілі – велика витрата палива.

Велика вага тих же горезвісних кросоверів істотно впливає і на витрату палива, але ось звинувачують у високому витраті, як правило «бюджетки». Так все-таки, наскільки звинувачення обгрунтовані? Деякі профільні видання проводили відповідні тести більшості моделей «бюджетних» автомобілів, за результатами яких виявилося що при спокійній їзді по досить таки завантаженим дорогах, витрата палива не перевищує 5,5 літрів на 100 км. Звичайно, і в «бюджетному» класі автомобілів існує багато факторів, так чи інакше впливають на витрату. Наприклад, автомобілі оснащені автоматичними трансмісіями споживають більше палива, ніж та ж модель, але з механічною коробкою. Не варто забувати і про істотно збільшені розміри і вага сучасного «бюджетного» автомобіля, фізику обдурити не вийде.

Причина 6. «Ватяна» керованість.

Тут варто звернути увагу на той факт, що при розробці «бюджетного» автомобіля виробник акцентує свою увагу на зовсім інші споживчі якості. Крім того, за результатами численних ходових випробувань, виявити відверто погано керовані моделі не вийшло. Так, спочатку до Hyundai Accent були претензії по курсової стійкості під час руху на високих швидкостях, так як його «корми» відчутно розгойдувалася. Але це стосувалося лише моделей перших років випуску і в подальшому, виробник цей недолік усунув.

Звичайно, отримати задоволення від водіння «бюджетного» автомобіля у вас навряд чи вийде. Гострота реакції на ваші дії за кермом залишає бажати кращого. Але ось з активною безпекою у всіх моделей повний порядок. Варто згадати і енергоємні підвіски таких моделей як Renault Logan. Які припадають дуже до речі, з огляду на стан наших доріг. У більш дорогому класі автомобілів ситуація також не завжди райдужна, далеко не всі моделі можуть похвалитися якимось драйверским характером.

Причина 7. бюджетні автомобілі – дорогі в обслуговуванні.

Купивши свій перший, новий «бюджетник» і відвідавши офіційного дилера для проведення ТО, власник часто залишається неприємно здивований вартістю робіт. Дійсно, ціна на деякі роботи і проведення «великого» ТО досить відчутно б’є по кишені. Все-таки купуючи недорогий автомобіль, споживач очікує і такий же недорогий вартості його обслуговування. Насправді все пізнається в порівнянні і якщо зіставити ціну обслуговування «бюджетника» і автомобіля класом вище, не кажучи вже про преміальні марки, то виявиться що обслуговувати «бюджетник» не так вже й дорого.

Причина 8. Низька надійність і стійкість до корозії.

Тут уже дійсно є про що посперечатися. Купуючи новий автомобіль в салоні, власник природно розраховує на те, що першу пару років про ремонти можна забути. Що називається заливати бензин і навіть не заглядати під капот. Але в реальності ситуація виявляється трохи іншою. Як показує досвід експлуатації «бюджетних» автомобілів, вони все ж ламаються, причому з перших місяців експлуатації. Багато з таких поломок під гарантійні зобов’язання виробника не потрапляють, і усувати їх власнику доводиться за свій рахунок.

Точно така ж історія і з корозією. Починають іржавіти «бюджетники» практично відразу. І якщо власник сам не подбав про додаткову антикорозійну обробку, то процес протікає досить активно. Як правило, суперечки з представниками виробника ні до чого не приводять. Визнавати гарантійним випадком корозію відмовляються, і відновлення лакофарбового покриття цілком і повністю лягає на плечі самого власника.

Причина 9. Бюджетні автомобілі – дешеві, тому й одноразові.

Так може бути корінь всіх проблем саме в цьому? На догоду низькій вартості, збираються дані автомобілі з дуже дешевих матеріалів. Плюс якість самої збірки залишає бажати кращого. Ось і починають ламатися ці автомобілі вже через пару років експлуатації. Так само не можна не погодиться з тим. Що дешеві оздоблювальні матеріали салону мають слабку зносостійкість. І вони дуже швидко втрачають охайний вигляд. Хоча і ложка меду в цих автомобілях безумовно є, двигун, трансмісія, гальмівна система і підвіска їм дістаються від більш дорогих моделей. Так само «бюджетники» як правило, призначені для ринків країн, що розвиваються, на них застосовуються тільки перевірені часом технічні рішення, враховується стан доріг цих країн, що розвиваються, відсутні складні коробки, мотори, багатоважельна підвіски все це дуже позитивно впливає на надійність автомобілів. В цьому плані вони можуть дати фору і набагато більш дорогим моделям автомобілів цього ж виробника.

Причина 10. Версії кузовів.

Безумовно, більшість «бюджетних» автомобілів випускається в кузові седан. А адже в частині практичності і трансформації цей кузов істотно поступається тим же кроссоверам і універсалів. Виробник просто не залишає свободи вибору майбутнім власникам.

Причина 11. Тільки бензинові двигуни.

Тут в справу вступають закони ринкової економіки. Більшість покупців віддають перевагу бензиновому двигуну, тому що саме в таку версію автомобіля можлива установка ГБО (газу). В Україні багато власників бюджетних автомобілів бажають їздити на газу.

Причина 12. Швидка втрата ціни.

Якщо порівнювати два автомобіля, але один з них купувати новим, а другий на вторинному ринку, то дійсно новий автомобіль набагато швидше втратить в ціні. Але це стосується не тільки «бюджеток» а всіх нових автомобілів в цілому. А ось серед нових автомобілів «бюджетні», дешевшають повільніше всього.

Висновки.

Насправді, критика такого виду транспорту як бюджетні автомобілі дуже нагадує претензії того хто купив собі стілець і пересів на нього з дивана, на якому він звик сидіти до цього. Природно сидіти на стільці йому буде не так зручно як на дивані. Але і сама конструкція і призначення стільця на це і не розраховані. Стілець за визначенням більш легкий, дешевий і в деякому плані практичний предмет, але це зовсім інший предмет. Так чи означає це що стілець погана річ? Ні. Він просто інший.

«Бюджетний» автомобіль це просто трохи виросла малолітражка, яка трохи претендує на більш простий і дешевий автомобіль гольф – класу. Їх нерозумно в принципі порівнювати. У «бюджетного» автомобіля своя філософія, свої стандарти оснащення, комфорту і ходових якостей. Якщо зробити його ширше, додати багату комплектацію, нормальну шумоізоляцію, то на виході ми отримаємо просто ще одну модель автомобіля гольф – класу, зі своєю, природно вищою, ціною. Якщо після всього цього встановити в нього нормальний турбомотор, дорогу автоматичну трансмісію. Встановити оптимальні параметри підвіски, зробити її досить жорсткою для відмінної керованості. То такий «заряджений» седан куплять лише одиниці.

Саме при експлуатації «бюджетників» багато людей вперше дізнаються про всі недоліки. А також переваги володіння новим автомобілем. До переваг можна віднести в принципі передбачувані витрати на обслуговування, гарантію виробника, 100 відсотковий ресурс. До недоліків відносяться істотні грошові втрати при продажу. Досить висока ціна обслуговування у офіційного дилера. А також присутня ймовірність проблем які не усунути по гарантії.

Ну і, напевно, найголовніша причина критики «бюджетних» автомобілів. Це те, що з ними асоціюється зміна одного автомобіля на іншого. Причому пересісти на «бюджетний» автомобіль, часто доводиться під тиском зовнішніх чинників. Високе ввізне мито дуже обмежують ринок б / у автомобілів. Так що пересідати з «дивана» на «стілець» доводиться в добровільно-примусовому порядку. Саме звідси і виростає вся критика, нелюбов і претензії.

Якщо Ви хочете терміново продати автомобіль – звертайтеся до нас в автовикуп ! Ми швидко купимо Ваше авто будь-якої марки, моделі. Викуповуємо бюджетні автомобілі і не дуже бюджетні. У тому числі викуповуємо авто після аварії, після ДТП. 

[ratings]

Средняя оценка 4.7 / 5. Количество оценок: 3

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

  1. Статьи
  2. За що бюджетні автомобілі не люблять і критикують найчастіше
Call Now ButtonЗателефонувати зараз